Cisco Unified Contact Center Express
Cisco Unified Contact Center Express

Cisco Unified Contact Center Express çözümü (CCX) gelişmiş  çağrı yönlendirmesi ve tamamlayıcı koktakt kişi yönetimi sunar. Çözümün içinde gelen entegre raporlama çözümü sayesinde bir bakışta çağrı merkezinin istatistik açısından genel görüntüsünü verir.

Cisco Unified Contact Center Express  ayrıca  çözüm altyapısı içinde gelen interaktif ses operatörü sayesinde proaktif müşteri servisi ve dışarıya yönelik çağrı yönlendirme yetenekleri sayesinde  müşteri segmentasyonu sağlar.

Cisco Unified Contact Center Express Genel Özellikler:

  • Gelişmiş çağrı yönlendirme ve kapsayıcı kontak kişi yönetimi
  • E-mail, web chat ve sosyal medya entegrasyonu
  • Otomatik çağrı dağıtım sistemi ile gelen koşullu yönlendirme, bekleyenler kuyruğundan çağrı alabilme, ve genişletilmiş bekleme süresi mesajları gibi özellikler
  • Anlık durum bilgisi entegrasyonu ile hem arayan kişinin memnuniyeti hem de call center temsilcilerinin performansı ve uzmanlığı arttırılmaktadır.
  • İşgüçü optimizasyonu, işgüçü yönetimi ve gelişmiş kalite yönetimi sağlar


Facebook Twitter Google+ Pinterest