Cisco Unified Communication Manager
Cisco Unified Communication Manager

Cisco Unified Communications Manager çözümü ile kurumsal boyutta 40.000 kullanıcı ve mega cluster yapısı içinde 80.000 kullanıcıyı destekleyen IP iletişimini proses eden bir IP tabanlı santral çözümüdür.    Klasik telefon özelliklerinin yanında ayrıca video, mobilite, anlık durum bilgisi, ve gelişmiş özellikte konferans çözümleri gibi gelişmiş uygulamaları da desteklemektedir.

Bu güçlü çağrı konrol sistemi çözümü ayrıca aşağıdaki konularda size yardımcı olur:

  • Desktop sistemlerden TelePresence odalarına kadar genişleyebilen basit ve tek bir altyapıdan oluşan bütünleşik iletişim platformu sayesinde tüm çalışanlarınıza video iletişimini sunabilirsiniz.
  • Ses sistemlerini basitleştirerek tümleşik iletişim konseptinde maliyetlerinizi azaltabilir ve kullanıcılara hak tanıma ve telefon kullanıcı haklarının bakımını kolayca yapabilirsiniz.
  • Tamamlayıcı tümleşik iletişim sayesinde çalışanlarınızın iş iletişimini arttırarak üretkenliklerini ve daha etkin çalışmalarını sağlayabilirsiniz.
  • Mobilite özelliği sayesinde çalışanlarınızın akıllı telefonlarına veya kullandıkları tablet PC'lere  tümleşik mobilite yazılım yüklenerek her nerede olurlarsa olsunlar herhangi bir içerik ile herhangi bir cihazdan zengin medya destekli iletişim kurmalarını sağlayabilirsiniz.
  • Çalışanlar arasında İşbirliğini sağlar: Anlık mesajlaşma denilen Instant Messaging (IM) sayesinde  chat olarak başlayan oturum , telefon aramasına dönüştürülebilir ve sonrasında videokonferans görüşmesine dönüştürülebilir.
  • Bu çözümün uygulama modellerinde esneklik sağlar: dışarıya açık bulut teknolojisi çözümü,  özel bulut, müşterinin kendi ofisinde, uzak ofis veya hibrit şeklinde

Cisco Unified Communications Manager çözümü şu an mevcutta kullanılan tüm iletişim özellikleri ve uygulamalarını destekleyen  tümleşik bir çalışma ortamını iş dünyasına sunmaktadır.



Facebook Twitter Google+ Pinterest