Cisco WebEx Support Center
Cisco WebEx Support Center

Müşteriye verilen destek hizmetlerine maliyet avantajı yakalamak isteyen kurumlar  müşterilere telefonla destek verirken aynı anda müşterinin uzaktaki bilgisayarında çalışan uygulamaya veya masaüstü görüntüsüne ulaşarak müşteriye daha hızlı ve kaliteli geri dönüş sağlarlar.  Tüm Cisco WebEx Support Center çözümlerinde Uzaktan destek planlarında limitsiz olarak  uzaktaki bilgisayara oturum  açma, entegre sesli konferans ve video konferans opsiyonlarını içermektedir.

Uzaktaki Sistemlerin Arızalarına Daha Hızlı Müdahale ve Problem Giderme şanısınız vardır.  Müşterileriniz ve dahili çalışanlarınızaın problemlerine nerde olurlarsa olsunlar hızlı müdahale imkanı sunar.  Anında problem çözme ve kurumsal düzeyde destek seviyesi arttırılmış olur.

Destek Kaynaklarınız  Maksimum Kullanılmış Olur.  Anında bir destek oturumu açılarak problemi çözmek adına gerekli kaynaklar bu oturuma davet edilebilir.  Bu sayede ilk kontak teması sırasındaki gereksiz maliyetlerden kaçınılmış olunur.

  • Diğer destek mühendislerii oturum süresince ile chat imkanı
  • Uzmanlar destek oturumuna problem daha hızlı çözmek adına getirtilebilir
  • Tek bir ajana birden fazla müşteriye farklı oturumlar açarak destek vermesi sağlanabilir.

 



Facebook Twitter Google+ Pinterest