Cisco İşbirliği (Collaboration) Paket Çözümler
Cisco İşbirliği (Collaboration) Paket Çözümler

Cisco İşbirliği Çözümleri konsepti içinde müşterilerin özel ihtiyaçlarına yönelik olarak Cisco tarafından mimari altyapısı, ürün listeleri ve çözüm topolojisiyle belirlenmiş olan işdünyasına yönelik paket çözümler sunulmaktadır. Bu çözümler iş dünyasında kendi çözüm isimleriyle tanınmaktadır.

Bu çözümlere yönelik çözüm geliştirme kitapçıkları, müşteri başarı hikayeleri ve özel tanıtım sunumları  ayrıca bulunmaktadır. 



Facebook Twitter Google+ Pinterest
Jabber Guest

Cisco Jabber Guest çözümü sadece web browser veya mobil cihazlardan  bir URL linki veya butonun tıklanması sonucunda müşterilerin veya misafir katılımcıların Cisco TelePresence odalarına veya Cisco Çoklu Konferans odalarına katılmasını sağlayan paket çözüme verilen isimdir.  Cisco Jabber Guest temelinde yeni geliştilren WebRTC protokolü üzerinden çalışmaktadır.

Cisco (Collaboration) İşbirliği çözümleri şemsiyesi altında Müşterilerle İşbirliği (Customer Collaboration) çözüm aracı olarak geliştirilmiştir.   Cisco Jabber Guest çözümü ile web üzerinden çok daha geniş ölçekte müşteri portföyüne sesli ve görüntülü ulaşma imkanına sahip olunmaktadır. Özellikle iş dünyasında danışmanlık, satış sonrası destek, anında görüntülü iletişim gibi amaçlarla kullanılmaktadır.

 

incele oku »
Remote Expert

Cisco (Collaboration) İşbirliği çözümleri konsepti altında müşterilerle daha iyi ve sıkı bir  işbirliği oluşturmak ve merkezde bulunan uzman personelin sahadaki müşteri temsilecilerine ve müşterilere daha hızlı ve verimli destek verebilmesi adına oluşturulmuş bir paket çözümdür.

Cisco Remote Expert çözümü sayesinde satış ve satış sonrası servislerde hem maliyet tasarrufu sağlanırken hem de büyümeyi desteklemektedir.

Müşteriye Geri Dönüş Hızı Artar

Müşteriler firmanızda bulunan konusunda uzman personele kişisel cihazlardan, kiosk cihazlarından veya şube ofislerdeki TelePresence cihazlarından  bir dokunuşla görüntülü iletişim kurabilmektedirler.

Satışı Gerçekleştirme Oranı Artar

Müşteriye ihtiyaçı olduğu anda hızlıca ilgili ve doğru personel ile buluşturulduğu vakit hem müşteri memnuniyeti artar hem de ilgili servis hedefi tutturulmuş olur. 

Çapraz Satış ve Satışı Arttırma İmkanı Sağlar

Müşterileri konusunda uzman ve eğitimli personel ile konuşturduğunuz vakit müşterinin tam olarak ihtiyacını karşılayabilir ve çözüme geliştirici ek ürün ve servilislerin satışı sağlanabilir. 

Verimlilik Arttışı Sağlanır

Belli konudaki uzman personel çoğrafi olarak uzak lokasyonlardaki satıcılara da  satış desteği verebilir. Böylec uzman personelin çalışma saatleri daha verimli geçirilmiş olur.

 

 

 

 

 

incele oku »
Video Call Center

Günümüz iletişim teknolojisinde video kullanımı git gide artmaktadır. Bunun sonucunda müşterilere destek vermek amacıyla kurulan çağrı merkezlerinin de video desteklemesi müşteriler tarafından istenmektedir.

Cisco (Collaboration) İşbirliği çözümleri kapsamında sunulan Müşterilerle İşbirliği çözümleri alt bacağı altında Görüntülü Çağrı Merkezi Video Call Center hizmeti paket çözüm şeklinde sunulmaktadır.

Mevcut Çağrı merkezi çözümü olan Cisco Unified Contact Center Express hem sesli hem de görüntülü görüşmeyi desteklemektedir.

incele oku »