Cisco İşbirliği (Collaboration) Çözümleri Bileşenler
Cisco İşbirliği (Collaboration) Çözümleri Bileşenler

Cisco İşbirliği (Collaboration) Çözümleri aşağıdaki ana alt çözüm bacaklarının hepsinin ya da bir kaçının birarada entegrasyonu sağlanarak müşterinin ihtiyaçına yönelik olarak oluşturulmasıyla  müşteriye özel işbirliği sağlanmaktadır.

 

 

  • Müşteri Desteği: Müşterilerin ihtiyac duyduğu bilgi, uzmanlık ve desteğe proaktif olarak  ne zaman ve nerede isterlerse  bağlanılmasını sağlar. Cisco Customer Care Çözümleri

 

  • Kurumsal Sosyal Yazılım: Karar alınmasını hızlandırır.  Çalışanlar, müşteriler ve partnerlar arasında ister yazı , grafik veya videonun, erişimi ve paylaşılmasını sağlayarak daha  hızlı ve güvenli bir şekilde ilgili iş bilgisinin  ilgili kişiler tarafından bulunmasını imkan kılar. Cisco Customer Collaboration

 

 

  • Mesajlaşma: Şirket içinde veya şirketler arasında iletişimi anlık durum bilgisi, kurumsal anlık mesajlaşma ve sesli mail ile sağlamak. Cisco Mesajlaşma Çözümleri

 

  • Mobil Uygulamalar: Mobil çalışanların üretkenliğini ve müşeriye olan geri cevaplarını arttırmak için işbirliği çözümünü mobil cihazlara genişletmek kaçınılmazdır. Cisco Mobil Uygulamalar

 

  • Telepresence: İş proseslerini ve gerçek müşteri bağlılığı sağlamak adına  yüz yüze iletişim deneyimini yaşatan bu özel iletişim şeklinin avantajı kullanılabilir. Cisco TelePresence Çözümleri


Facebook Twitter Google+ Pinterest