Cisco İşbirliği (Collaboration) Çözümleri Bileşenler
Cisco İşbirliği (Collaboration) Çözümleri aşağıdaki ana alt çözüm bacaklarının hepsinin ya da bir kaçının birarada entegrasyonu sağlanarak müşterinin ihtiyaçına yönelik olarak oluşturulmasıyla müşteriye özel işbirliği sağlanmaktadır.
- Müşteri Desteği: Müşterilerin ihtiyac duyduğu bilgi, uzmanlık ve desteğe proaktif olarak ne zaman ve nerede isterlerse bağlanılmasını sağlar. Cisco Customer Care Çözümleri
- Kurumsal Sosyal Yazılım: Karar alınmasını hızlandırır. Çalışanlar, müşteriler ve partnerlar arasında ister yazı , grafik veya videonun, erişimi ve paylaşılmasını sağlayarak daha hızlı ve güvenli bir şekilde ilgili iş bilgisinin ilgili kişiler tarafından bulunmasını imkan kılar. Cisco Customer Collaboration
- IP iletişim: Mevcut olan sürekli iletişim servislerinin ister ana ofisde, ister uzak ofiste veya evde ki çalışanlara kadar genişletmek. Cisco Tümleşik İletişim Çözümleri
- Mesajlaşma: Şirket içinde veya şirketler arasında iletişimi anlık durum bilgisi, kurumsal anlık mesajlaşma ve sesli mail ile sağlamak. Cisco Mesajlaşma Çözümleri
- Mobil Uygulamalar: Mobil çalışanların üretkenliğini ve müşeriye olan geri cevaplarını arttırmak için işbirliği çözümünü mobil cihazlara genişletmek kaçınılmazdır. Cisco Mobil Uygulamalar
- Telepresence: İş proseslerini ve gerçek müşteri bağlılığı sağlamak adına yüz yüze iletişim deneyimini yaşatan bu özel iletişim şeklinin avantajı kullanılabilir. Cisco TelePresence Çözümleri